wtorek, 2 lutego 2010

Pracowity wtorek

Jest dopiero 14:30, a ja juz mam zarys nowej strony, który pewnie zaraz pójdzie do śmieci. Jak na razie zrobiłam ikony twittera, maila i rssa. Ogólnie wisi nad moją głową inny zupełnie projekt, ale jak zrobię to sie pochwalę.


W między czasie trafiłam oczywiście na kilka ciekawych artykułów:
grafiki zainspirowane lub nei sneakersami

how to... zombie w Illustratorze
paczka pędzli



Do tego nieziemskie portfolio: http://www.klukeart.com/

Plus wymyślając przez godzine jak nazrysować oczy znalazłam parę tutoriali, z których (naprawdę) tylko zarys oczu jest ciekawy :
misiek
słońce
dzieciak
ogólnie oczy
tygrys

to chyba tyle, wracam do pracy, Jou!

3 komentarze:

  1. byłbym wdzięczny gdybys zrobiła tutorial tych ikon, a kluke jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem zainteresowana, głownie twitter

    OdpowiedzUsuń
  3. no i gdzie tutorial?

    OdpowiedzUsuń