wtorek, 16 czerwca 2009

20+ Najlepsze strony z tutorialami (PS)

Stron z tutorialami jest pełno, ale nie wszystkie są godne polecenia i śledzenia. Oto kilka wg mnie najlepszych i najbogatszych w ciekawe tutoriale dla Adobe Photoshop.

1. PSDtuts. Wszystkie strony z rodziny tuts+ są wg mnei mistrzostwem. Strona przejrzysta, ciekawe tutoriale i artykuły. Po prostu świetna.


2. PSDlearning. Kolejna fajna, przejrzysta strona.


3. PShero. Design, efekty, porady, tutoriale. Strona jest pełna

4. Tutorial9. Freebies, tutoriale, fotografia.


5. PhotoshopStar. Ciekawa strona, przejrzyjcie kategorie, bo jest w czym wybierać.

6. DesignBlurb. Bardzo przejrzysta, a nienawidzę kiedy jest "nawalone" na stronie niepotrzebnych pierdół, strona. Za to duży plus, z zawartością gorzej, mimo, że jest tam tego sporo, ale co tam.


7. TutorialKit. To co wszędzie, czyli kupa tutoriali (przepraszam za kolokwializm).


8. Tutorialized. Znana strona, jest tam tyle tutoriali, nie tylko dla PS, ile dusza zapragnie.9. Good-tutorials. No layout i ogólny wygląd strony jest wg mnie straszny. Nie lubię korzystać z tej strony, bo mnei to po prostu męczy, ale nie można pominąć tej strony wypisując najlepsze z tutorialami, bo ich jest tam faktycznie dużo i nie są jakieś kiepskie. Może to ja jestem uprzedzona do tej strony.

10. PhotoshopTutorials. Nie ma co się rozpisywać, dużo tutoriali, no i przejrzysta strona. Tyle.


11. AbsoluteCross. Odstraszają mnie reklamy walnięte w środek oraz layout, pasujący do strony fanklubu Star Treka. No jak się zjedzie niżej to jest lepiej. Trochę tutoriali, ale bez zachwytu.

12. PhotoshopRoadmap. W sumie fajnie, ale te reklamy, masakra.

13. GrafxDesign. O zgrozo, ten layout! Tutoriale tak, ale ja nie wytrzymałam tam dłużej niż mi zjęło skopiowanie linku.

14. PSvibes. Fajna, przejrzysta, dużo tutoriali.

15. Kailoon. No i layout tej strony od razu przyciąga i zachęca do dalszego przyciągania, pozytywna strona, oczywiście pełna tutoriali, ale nie tylko.


16. PhotoshopLady. Wszystkim znana strona/lady. Dużo tutoriali, z różnych stron.

17. PSDfan. Oprócz tutoriali znajdziemy tam wiele artykułów i wywiadów. Ciekawa strona.


18. WebMonkey. Dużo kategorii, dużo tutoriali. Bardzo dużo.

19. Veerle. Blog, w którym jest chyba dosłownie wszystko.


20. WebDesignerWall. Fajny layout, sporo tutoriali i nie tlyko.


21. Ndesign. Trochę tych tutoriali, ale przydatnych.




+ szukając tutoriali trzeba wpaść na best of photoshop tutorials, zestawionych przez Smashing Magazine.

+ przydatna strona czyli tłumacz narzędzi z Photoshopa.



1 komentarz: