wtorek, 8 grudnia 2009

Zorientowałam się, że są Pierdoły vol. 2, a przecież usunęłam pierwsze Pierdoły... więc tytuł tego posta to PIERDOŁY


Umiem też malować babeczki w mniej niż 5 sekund, okazało się przed chwilą...

No dobra więc bombkę zrobiłam tak:

Wypełniłam kółeczko z gotowego trochę zmienionego gradientu Illustratora. Potem cień, czyli elipsa z rozmytym gradientem. Kształt napisu zmieniamy używając funkcji "make envelope", potem cień z effect> stylize>drop shadow. Końcówka to zwykła praca z pentoolem. Kartonik to brush Illustratora. Łatwa robota.

Przy okazji ta strona, którą potem głęboko spenetrowałam opisuje jak zrobić podobną, ale z wieśniackim wzorem. W ogóle mam wrażenie, że ta strona umieszcza przydatne, ale z kijowymi efektami tutoriale...

życzę dużo śniegu!

****************************************************

2 komentarze:

  1. no dzięęęęęęęęęęęeki

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super, mam cały pulpit w bombkach i w mailach wysyłam znajomym, którzy pytają jak to zrobiłem, heheh

    OdpowiedzUsuń